هنرمندان روستای ولآغوز

با درود فراوان

در این نوشته تصمیم دارم چند تن از هنرمندان بسیار خوب روستای ولاغوز را برای شما معرفی کنم.

در آغاز «قاسم بابایی» که چند آهنگ از وی را در نوشته قبل میتوانید دانلود کنید؛

وی در نواختن ساز های «گیتار» و «سنتور» مهارت خواصی دارد.

دوم «علی (خانعلی) بابایی» برادر قاسم که او نیز در نواختن سازهای «نی» و «تار» (سه تار یا همان تار سنتی) مهارت دارد.

سوم «حسن یعقوبی» که او هم نوازنده قهار تار سنتی است و در کنار آن شنیدن صدای این هنرمند خالی از لطف نیست یا بهتر است بگویم صدای این هنرمند شنیدنی تر از صدای ساز اوست.

البته برخی از هنرمندان را در خاطر ندارم و در نوشته های بعدی تلاش میکنم آنها را نیز معرفی کنم.

در پایان باید نام خودم(محمد صادق یعقوبی)را بیاورم که نمیتوانم خود را یک هنرمند حرفه ای معرفی کنم.من هم در نواختن«فلوت» ، «سنتور» ، «ویالن» و برخی ساز های دیگر مهارت دارم و تعریف از خود نباشد به گفته ی خیلی ها صدای خوبی را هم دارم که خود این سخن را قبول ندارم.

در نوشته های بعد تلاش میکنم از هر یک از هنرمندانی را که نام بردم حداقل چند اهنگ برای دانلود شما گرامیان قرار بدهم.

با سپاس بسیار



نظرات شما عزیزان:

سید احمد حسینی
ساعت11:20---4 دی 1394
من هم میخواستم بگویم میتوانید نام عمویم سید یحیی حسینی را هم به وبلاگتان اضافه کنید و چون او بسیا ر هنر مند قهاری است واگر تابلو هایش راببینید حتما این کار را میکنید


سیدعباس حسینی
ساعت18:33---23 اسفند 1392
سلام داداش.از وبلاگ زیبایتان لذت بردم و به سهم خودم بابت تلاش درمعرفی زادگاه دوست داشتنی مان تشکر می کنم.اگه خواستی میتونی هنرمندان نقاش ول آغوز(احمد بابایی و سیدیحیی حسینی)را به لیست اضافه کنی.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

.: Weblog Themes By BlackSkin :.